نحوه نصب ماشین ظرفشویی ال جی

دوشنبه 29 مهر 1398
20:55
آرش مویدی

زمانی که یک ماشین ظرفشویی ال جی می خرید ابتدا بایستی مراحل نصب آن انجام گردد.

تا اگر لباسشویی مشکل خاصی داشت بتوانید از کارت گارانتی آن استفاده کنید.

یک نکته بسیار مهم این است که هیچ وقت در زمان جابجایی لباسشویی آن را از باکس خارج نکنید زیرا ممکن است به آن خش وارد شود.

برای نصب لباسشویی خود حتما به نزدیکترین نمایندگی شرکت مربوطه زنگ بزنید و تا زمانی که گارانتی در دست دارید می توانید به فرد مربوطه اعلام کنید که لباسشویی خراب است و ایشان موظفند رسیدگی های لازم را انجام دهند.



[ بازدید : 247 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چرا باید به نمایندگی ال جی زنگ بزنیم؟

پنجشنبه 26 مهر 1397
12:21
آرش مویدی

نمایندگی تعمیرات ال جی, نمایندگی مجاز ال جی, تعمیرگاه مجاز ال جی , نمایندگی ال جی, نمایندگی رسمی ال جی : آماده ارائه تعمیرات به شما عزیزان است. نمایندگی تعمیرات ال جی به صورت شبانه روزی در سراسر ایران و به ویژه در تهران و کرج بوده و تعطیلی ندارد. نمایندگی تعمیرات ال جی در تهران و نمایندگی مجاز ال جی به همراه تعمیرگاه مجاز ال جی آماده خدمت رسانی شبانه روزی با ضمانت در محل هستند!


[ بازدید : 260 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

ایراد بسته نشدن درست درب یخچال فریزر

پنجشنبه 26 مهر 1397
12:20
آرش مویدی

ایراد بسته نشدن درست درب یخچال فریزر ، در صورتی که درب یخچال فریزرتان درست بسته نمی شود، بایست در اسرع وقت برای تعمیر یخچال فریزر دست به کار شوید.

بسته نشدن درب یخچال فریزر، افزون بر بالا بردن مصرف انرژی و قبض های برق، سبب معیوب شدن خود یخچال فریزر هم می شود؛ به این خاطر که کمپرسور یخچال فریزر مجبور می شود بیشتر کار کند تا بتواند یخچال فریزر را خنک نگه دارد. لازم به گفتن نیست که حتی احتمال دارد خوراکی های درون یخچال فریزر زودتر از معمول فاسد شوند.


[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لوازم خانگی خود را تعمیر کنیم یا تعویض؟

شنبه 2 تير 1397
22:06
آرش مویدی

آشپزخانه, هسته‌ی مرکزی هر خانه‌ای است, به همین علت وقتی لوازم اصلی آشپرخانه, مثل ماکروفر ال جی , یخچال فریزر ال جی و ماشین ظرفشویی ال جی از کار می‌افتند, اداره کردن کل خانه را مختل می‌کند. در اینجا به ایراداتی که احتمال دارد برای ماکروفر ال جی, یخچال فریزر ال جی و ماشین ظرفشویی ال جی پیش بیاید میپردازیم.


[ بازدید : 194 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

موتور اینورتر در لوازم خانگی چه نقشی دارد؟

دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
14:51
آرش مویدی

موتور اینورتر قدرتمند و کارامد لوازم خانگی ال جی قلب یخچال فریزر, جاروبرقی و دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌ جی به شمار می‌رود.

موتور اینورتر در یخچال‌ فریزرها اطمینان می‌دهد که مواد درون یخچال فریزر در دمایی پایدار ذخیره می‌شوند. در جاروبرقی‌های پیشرفته و بی‌سیم ال‌ جی با تنظیم حجم کار جاروبرقی دوام را افزایش می‌دهد و چرخه عمر دستگاه را طولانی‌تر می‌کند. وقتی موتور اینورتر در دستگاه‌های تهویه مطبوع به کار رود, شرایط پایداری برای هوای منزل پدید می‌آورد و از نوسانات دما پیشگیری می‌کند.​

کمپرسور خطی اینورتر در یخچال‌فریزرهای ال‌ جی


[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چرا این روزها ال جی خریدن به صرفه تر است؟

دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
14:39
آرش مویدی

طبق استاندارد تعمیرات نمایندگی تعمیرات ال جی، پس از این که دستگاه‌ها در منزل مشتریان راه‌اندازی یا تعمیر می‌شوند، وظیفه‌ی ارزیابی عملکرد پرسنل فنی اعم از زمان مراجعه، برخورد مناسب، مهارت در تعمیر دستگاه، اخذ هزینه مناسب، به ویژه مطابق با تعرفه نمایندگی تعمیرات ال جی، به عهده پرسنل امور مشتریان یا شکایات می‌باشد. در صورتی که تعمیر دستگاهی درست انجام نشده باشد و مشتریان محترم نمایندگی تعمیرات ال جی به اطلاع بخش امور مشتریان برسانند، این کار در اولویت امور فنی قرار گرفته و سریعاً تکنیسین به محل دستگاه مراجعه و بدون اخذ هزینه تعمیرات دستگاه را به پایان رسانده و گزارش کار را به نمایندگی تعمیرات ال جی یا تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز مرکزی ال جی ارسال می‌کند، پس از پایان تعمیرات دستگاه یا تعمیر دستگاه، سریعاً پرسنل امور مشتریان طی Happy Call مشتری میزان رضایت‌مندی مشتریان نمایندگی تعمیرات ال جی را برآورد و به اطلاع مدیریت می‌رسانند.



[ بازدید : 198 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

چگونه در تعمیر یک لباسشویی اشتباه نکنیم!

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:56
آرش مویدی

یکی از اشتباه های اصلی در استفاده از ماشین لباسشویی، داشتن اضافه بار آن است.

دستگاه لباسشویی برای شستشوی کافی و مناسب لباس های شما نیاز به فضای کافی برای چرخش و شستشو دارد. وجود لباس های بیش از اندازه و استاندارد در لباسشویی می تواند در دراز دت سبب به وجود آمدن مشکلات و خرابی در این ماشین شود.

برای انجام تعمیرات انواع لباسشویی می توانید با نمایندگی رسمی ال جی و تعمیرگاه مرکزی ال جی تماس بگیرید و ایراد خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود و از ایجاد مشکلات بعدی در ماشین لباسشویی شما پیشگیری شود.


[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

کولر گازی های ال جی خوب یا بد؟

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:45
آرش مویدی

کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه ویژه ای برخوردار است چون به سرعت از گرمای محیط کم می کند. برعکس کولرهای آبی ، رطوبت را زیاد نمی کند. پس برای محیط های شرجی خیلی مناسب است.

کولرهای گازی غالبا در دو مدل تولید می شوند

•کولرهای یک تکه یا پنجره‌ای
•کولرهای دو تکه (اسپلیت)

کولرهای یک تکه دیواری ، یا پشت پنجره‌ای ، خیلی رایج و مورد توجه هستند و به راحتی در داخل قاب پنجره تعبیه می‌شود.


[ بازدید : 220 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

راهنمای خرید از بازار لوازم خانگی برای خانواده ایرانی

يکشنبه 23 ارديبهشت 1397
17:36
آرش مویدی

بررسی بازار لوازم خانگی توسط کارشناسان نشان می‌دهد که ماشین‌های ظرفشویی لوکس نسبت به سایر لوازم خانگی لوکس کارایی کمتری دارند. به عبارت بهتر خرید ماشین ظرفشویی گران‌تر به امید دریافت کارایی و خدمات بیشتر اشتباه محض است. این کارشناسان می‌گویند برای خرید ماشین ظرفشویی به آپشن‌ها توجه نکنید و بیشتر برای مقاومت بدنه و کیفیت عملکرد دستگاه پول بدهید. به گفته این کارشناسان ماشین‌های ظرفشویی دارای بیشترین بازوی آبپاش، چرخه دمای بالاتر، گرمکن آب داخلی و قابلیت دفع موادغذایی بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آیند.

چرخه دمای بهترین ماشین‌های ظرفشویی بین ٥٥ تا ٧٠ درجه سانتیگراد است. این ماشین‌ها بهترین عملکرد شست و شو را به شما ارایه می‌دهند. یادتان باشد ماشین‌های ظرفشویی با ظرفیت کمتر قادرند با ظرفیت نیمه پر هم کار کنند اما ماشین‌های ظرفشویی بزرگتر در صورت تکمیل ظرفیت می‌توانند عملکرد قابل قبولی ارایه دهند.


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بهترین خدمات پس از فروش لوازم خانگی برای جهیزیه کدام است؟

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
3:01
آرش مویدی

خدمات پس از فروش ال جی, خدمات ال جی, شرکت خدمات پس از فروش ال جی, گارانتی پس از فروش ال جی در تهران: و همه استان های کشور عزیزمان را شامل می شود و همه محصولات خدمات پس از فروش ال جی دارای گارانتی 36 ماهه هستند. شما برای هر گونه تعمیرات دستگاه های متنوع ال جی می توانید با شماره تماس های ما که بخش تماس با ما نوشته شده است خدمات ال جی در ارتباط باشد. و خواسته خودتان را که هم شامل خرید و یا تعمیر و یا تعویض و مشاوره درباره محصولات ال جی است را با ما در میان بگذارید.ما در اولین فرصت به خواسته شما جواب خواهیم داد.



[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تعمیر لوازم خانگی ال جی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]